sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Uudet kulmat.


Terkut sängystä (kello 12:30). Viime vuonna sunnuntai päivät olivat viikon vauhdikkaimpia.
Koko perhe kotona. Siivoilin, remontoin, urheilin, kokkasin, pyykkäsin. 
Nyt väsyttää. Aurinko tule jo. En kyllä valita, totean vain että kaikkeni viikolla annan ja mikäs täällä peiton alla ollessa kun on lämmin nahkapatteri tuossa kyljessä lämmittämässä.
Akut latautuu.


Yllä olevassa kuvassa pikkuinen vinkki siitä mitä tulevan pitää.

Ihanan rentouttavaa ja väsyttävää sunnuntaita toivottelen.


.anna.

2 kommenttia:

  1. Huomasin kommenttisi Voikukkapellon suruun ja arvasin, että sen takaa paljastuu pakosti aito ihminen, joten sukkuloin tänne todetakseni, että niin tosiaan näyttää olevan. Ja se on just sitä, mistä tykkään!

    Luin läpi elämäntaparemonttipostaukseksi kolme osaa ja mieltä kyllä lämmittää se asenne, jolla kaikkeen suhtaudut. "Ihan itse olen kakkuni syönyt" on omakin ajattelumallini (mieheni sanoin "Itteppä oon imurini virittänyt" :D), joten itse sitä pitää itsestään huolehtiakin.

    Olen sua ihan hirveän paljon vanhempi, mutta joku yhteys ihan pelkästään muutaman tekstin lukemalla syntyi, joten jään tänne ilokseni odottelemaan, mitä tuleman pitää :). Joskin olen viime ajat tietoisesti jättänyt blogimaailman muun elämän ulkopuolelle. Niin kiva kuin se onkin, niin kyllä se pakosti aikaa syö ja se mistä en halua sen kustannuksella enää luopua niinkuin alkuinnostuksen vallassa tein, on liikunta. Liikkumalla kun tuntuu tulevan vuorokauteen lisätunteja (mun lapset on jo aikuisia, joten eri tilanne kuin sinulla) energian lisääntymisen myötä. Sohvannurkassa koneen kanssa kökkimällä käy päinvastoin..

    Pitkiin aikoihin en ole mitään uutta käynyt edes kurkkimassa, mutta tää oli kiva löytö :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luin eilen kommenttisi enkä pystynyt vastaamaan mitään koska olin niin otettu
      Kiitos sinulle sanoistasi. Kiva kun löysit blogini. Aurinko :)

      Poista